Thursday, June 12, 2008

Aloha

jaja, wat ben ik vereerd...4 reacties....er zijn toch nog meer mensen die mijn blog lezen!!
Ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet! Ben heel gelukkig nu..:P
nou mensen op dit moment heb ik bijnaa weekend, want ik heb morgen vrij!!
yeah, ik heb mezelf een dagje vrij gegund. En ik ga ook nog is paardrijden op die mooie vrije vrijdag!! Het kan niet beter! ik hoop dat het weer meewerkt.
vanavond lekker uit in banbury!! woehooee, wordt helemaal leuk. Ik voel het!
Jenny had geen plek voor mij, want die zit te flikflooien met een of andere gozer...dus ik slaap op de praktijk... !
Ik hoor je denken....Nee niet in de stal..
ze hebben 2 appartementen boven de praktijk, 1tje is van een nurse die er vast in woont, en de ander is voor dierenartsen die nachtdienst hebben ofzo.
nou vanavond is er niemand, dus ik mag er een nachtje verblijven. Spannend he!?
Voor de rest gaat t prima! Praktijk is nog steeds geweldig, alleen af en toe is het nogal rustig, zoals nu.
maar ik vind altijd wel wat te doen. Zoals een mooi bericht op mijn blog plaatsen, voor alle mensen thuis die niet kunnen wachten op een teken van mij.
Mijn brein werkt niet op volle toeren dit moment, dus ik heb even geen verder informatie..
ojawwel...het komt alweer boven,,,,,jaja.!!!
NEDERLAND!!!!!!!!!!!!!!!!! wat mooi, wat geweldig mooi, in de 7e hemel was ik!!!
jaja, ik zit er helemaal in!! DRIE-NUL, DRIE-NUL dames en heren. Voor iets beters hadden we niet kunnen vragen....
En ik vierde deze glorieuze overwinning helemaal alleen in mijn kamertje met een kopje thee......
tja...... Ik vind het zelf ook een beetje zielig...
Maar vrijdag ga ik naar tante erna en gaan we frankrijk- nederland kijken!!!
ik heb er het volste vertrouwen in!! I LOVE HOLLAND!!!
Bij deze :: 'als holland wint, dan ren ik helemaal in het oranje door heel shipston'.
Dat; dames en heren, jongens en meisjes; is heel wat, want ten eerste is shipston nog redelijk groot om door te rennen, en ten tweede zijn ze allemaal niet blij natuurlijk omdat engeland niet mee doet, en ik waarschijnlijk de enige ben die uberhaupt blij is!
dus.... zet 'm op' zou ik zeggen..!

Die foto's schieten nog niet zo op.......surry!

Love u fooks!!

kusjee

1 comment:

Anonymous said...

Zusje!

Gister 4-1 voor Nederland!! Ik zie je nu al rennen, haha! Vraag je wel even of Erna foto's maakt van deze gebeurtenis?! Verder is hier alles goed! Ik ga zo naar Fame the musical! Nice!!

Ik spreek je snel weer!!

Loveyou!