Monday, May 12, 2008

Helllooo!

Nou hier ben ik dan eindelijk!!
Het spijt me dat ik niet eerder iets heb laten horen, maar geweldige internetgelegenheden heb ik niet. En ik ben ook een beetje lui. Maar nu heb ik toch niets te doen, want ik wacht tot de praktijkmanager me naar huis gaat brengen.
Het is hier heel leuk, ik moest wel ontzettend wennen in het begin. Vooral op de praktijk moet je inkomen en tis af en toe een beetje saai...
Maar iedereen is superaardig en ik heb al echt iets te gaafs gedaan!! Ik heb met mijn hele arm in een koe's buik gezeten! Ik moest de maag doorgeven naar de andere kant, aan een helemaal niet lelijke dierenarts :P Het was onwijs cool!
voor de rest is het helemaal leuk in de weekenden, erna komt meestal vrijwel meteen naar me toe geraced vrijdags, of ik naar haar.
En dan spreken we met zoveel mogelijk meiden af op een zaterdag. We zijn al 2 keer in Coventry uitgeweest bij daisy!
En vorige keer was te gek! Het engelse nachtleven is fantastisch! Ik heb nog nooit zoveel en zo geweldig gedanst! Ik begon zelfs een beetje op erna te lijken, met mijn jurkje zwaaiend alleen staan te dansen.
De drank vloeit rijkelijk hier in het weekend, maar daar kunnen wij natuurlijk niets aan doen. Dat gebeurd je gewoon hier in Engeland. Maar gelukkig weten wij (vrij goed) onze grenzen en blijven we altijd classy:). Ik wel iig. :P
Door de weeks verveel ik me een btj daar in het hele stille dorp, maar gelukkig houden engelsen heel erg van roddelbladen... En ik ook!!
iedereen is weer superaardig en blij dat ik er ben!
Maar ik mis iedereen wel hoor als het zo stil is. En mijn lieve hondje en paardje...:S
kusjes
hou van jullie!!!

No comments: